Andra Advent

Idag har jag jobbat hela dagen, från 10-17, med typ 10 minuter lunchrast, då jag åt lite av julbordet. Jag jobbar på ett ställe som heter Ästad gård. Jag var mest i disken idag, men hjälpte till med lite annat också. Det var fullt ös hela tiden, och väldigt stressigt, men det är alltid skönt att tjäna extra pengar! :)

Sen fick jag åka direkt från jobbet till kyrkan, för konfirmationen var tvungna att vara där och sjunga. -.- Det tog ungefär två timmar i kyrkan, drygt men faktiskt ganska kul. Eller när vi sjung, stod och skrattade hela tiden.

Men nu måste jag plugga, för vi har idrottsprov imorgon, som jag kom på nu, så måste plugga.
Ungefär såhär såg det ut på jobbet, haha!
bild lånad här
2009-12-06 - 21:02:45
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så duktigt av dig!Plugga inte för länge du behöver nog sova efter en så lång arbetsdag.God natt Farmor o farfar.

2009-12-06 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0