Sjönevads marknad.

Så ser min lilla katt ut just nu , hahaha! :)

Jag har varit på Sjönevads marknad hela dagen, för mamma har sålt mössor där. Det har blåst och så. Men nu har vi precis ätit pizza med mormor och morfar, och jag ska göra ansiktsmask nu, om jag har någon hemma (vilket jag hoppas). Imorgon så ska jag se om min kusin vill komma ner och bli fotad av mig (om du ser detta innan jag hinner fråga så kan du ju svara här :D). Jag vill gärna börja ta mer porträtt, men har aldrig någon att ta på, men så ville hon gärna, så då passar det ju bra. Hoppas bara det blir hyfsat väder isåfall, behöver ju inte vara sol, för bilderna blir ju nästan finare om det är lite sådär mulet, men bara det inte blåser allt för mycket och regnar. Men vi får se om hon kan. Jag bloggar mer imon tror jag, eller kanske kommer något ikväll, vi får väl se! Vad har ni gjort idag då? 

Puss
2009-08-16 - 19:38:24
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anna Jarl

jag kan va porträtt, för du tar så fina bilder!

men de är lite synd för dig, för dom kommer inte bli bra när jag är med :/

2009-08-16 @ 20:14:17
URL: http://annajarl.blogspot.com
Postat av: Millaaa

vad söt katt :)

2009-08-16 @ 21:30:12
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: JULIA

Sv: Varsegod! :'D Ja, så man hajar ju till när dman väl hittar någon hästblogg :)



Åh tack du!

2009-08-17 @ 13:52:20
URL: http://juliaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0