Sista sommarlovsdagen.

Ja, detta var sista sommarlovsdagen, och jag ska snart lägga mig och läsa, för att orka upp klockan 6 imon. >.< Jag är väldigt nöjd med vårat schema, vi har ingen sovmorgon, men våran skola har inte det (skulle vilja ha) men vi slutar innan 3 alla dagar. Väldigt skönt, eftersom jag har en bit att åka, tar en halvtimma ungefär till där bussen stannar, och om vi slutar tre så är jag inte hemma innnan klockan 4, men när det blir mörkt typ vid 4:a, så kan det vara skönt att redan var hemma då, så jag är supernöjd. Vi har ganska korta raster, men oftast så kan det var ganska skönt med inte allt för långa raster. :)



Skriver mer imon när jag har kommit hem från skolan, puss och godnatt! Och ni som fortfarande har sommarlov, njuut!
2009-08-17 - 21:27:21
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: JULIA

Skönt med bra schema alltså! Jag fick också ett kanon schema! Slutar vid 14.00 varje dag och jag bor ungefär 1 mil ifrån skolan.



Ha en bra dag nu då! :)

2009-08-18 @ 10:49:16
URL: http://juliaji.blogg.se/
Postat av: EMMA

Åh, vi slutar EFTER tre alla dagar =(



Fin blogg! ^^

2009-08-18 @ 15:17:50
URL: http://ephotograph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0