Passa-hunden-dag idag!


Bilden är tagen i Turkiet 2008. 

Idag är det lite bättre väder ute, fast det blåser lite. Jag ska alldeles strax gå ut med hunden, får se om det blir en långrunda eller en lite kortare. Jag skulle egentligen varit på tävling idag, min syster tävlar, men så har våran hund blivit sjuk, så jag måste vara hemma och passa honom för mamma jobbar och pappa är med Emma på tävling. Men om han blir frisk (eller iallafall bättre) så ska jag nog följa med imorgon, för det är en meeting, så hon tävlar hela helgen. Vi får se hur det blir! Men Nathalie kommer till mig typ halv 2 och är här till typ 4, så jag slipper vara ensam heeeela dagen. TACK! :D Haha. Vi får väl se vad vi hittar på, men kan tro att vi ska fota, så det kanske kommer upp bilder senare, fram mot kvällningen. Jag har suttit och grejat lite med bloggen också, inget som syns ännu, för jag har inte riktigt fått det att sitta på rätt plats, men det kommer nog snart. 

Men nu måste jag gå ut med hunden, haha, pussar!
2009-08-01 - 10:37:36
Allmänt - 2 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 11:25:45
Postat av: Hanna :)

Fin blogg!

2009-08-01 @ 13:27:05
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0