Mysig kväll nere vid Glomstenen.

Kräftorna var goda, men det blev lite kallt efter ett tag. Fotade en del, men har inte laddat in dom i datorn, och orkade inte göra det nu, så jag tar en fin bild på min kära kusin som jag tog för några dagar sedan. Nu tänkte jag sova, och imorgon kanske jag ska på spadag hos min faster, ansiktsmask och massage och sådant, mysigt om det nu blir av, annars så ska jag nog på fölvisning eller vad det var, haha. Men nu ska jag sova i lillsugan med mamma och Ebbot som just nu ligger PÅ mina ben och sover. Godnatt! :*


UPDATE:Såg nu att ansiktet blev inte så bra, ser helt knottrigt ut, men det är det inte, vet inte varför det blev så. :S
2009-08-22 - 23:39:04
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: eeemmalinnea

fin blogg du har! hoppas du får en bra dag :)

2009-08-23 @ 11:31:06
URL: http://eeemmalinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0