Min telefon kommer snart.


Gick in på en hemsida för att titta hur långt min mobil kommit (den har varit inne på lagning) och den har tydligen gått igenom en stor operation, hahahhha. Men när pappa ringde till dom så sa dom att dom tycker det hade tatt lite väl lång tid så att min mobil skulle komma före i kön, (han ringde igår) och nu hade den lämnat verkstaden, wie! Hoppas jag får den innan Derby (åker på torsdag). 

Nu mår jag bättre, och ska till skolan imon, och då är det fotografering. ;p Det var några som ville att jag skulle göra ett videoinlägg, så jag får väl se om jag kan göra något, om jag inte kommer på ngt spec att göra om får jag väl bara göra ett. ;)


2009-08-25 - 20:29:52
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0