Bloggen har inte fungerat idag.



Min blogg har inte funkat idag, eller jag har inte kunnat logga in, ;s Men nu så gick det. :)

Idag har jag inte gjort så jättemycket, sovit, fixat, laddat in bilder i datorn, och nu ikväll har jag ridit, och nu ska jag fixa lite med en sak. ;)

Men jag ska bli bättre på att uppdatera också nu (fast idag var det ju inte mitt fel, ^^) Men jag ska göra rätt mycket denna veckan...

Onsdag: Rida, Diggiloo på kvällen
Torsdag: Rida, kanske fota
Fredag: Rida Lektion, Fixa allt inför tävlingen
Lördag: Tävla Pandan :D     Ett litet lycka till kanske? (a)
Söndag: Hjälpa mamma att sälja på Sjönevad marknad , tjäna pengar! 

... Men jag ska ändå försöka blogga mycket, och fota mycket som jag kan lägga upp här på bloggen. :D

Det blev visst ett långt inlägg, utan bild >.<  Men nu ska jag fixa en sak och sen ska jag lägga mig och läsa, Godnatt sötnosar. :)
2009-08-11 - 21:38:11
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0