Bildlöst inlägg från skolan.

Nu sitter jag och några vänner i ett grupprum i skolan och gör inte så myckte, för jag och Sofie jobbade klart med våran uppgift igår, så nu har vi inget speciellt att göra. :)

Jag kommer inte kunna uppdaterar så mycket, eftersom att jag åker till Dagstorp när jag slutat skolan, men jag skriver iaf ett inlägg innan jag åker, men sen finns där ingen ström eller något där nere, så jag kan inte använda datorn, så därför tror jag inte ens att jag tar med datorn, men vi får se. 

Vad ska ni göra hela helgen då? 

Snälla, ta inte väck mig på bloglovin' bara för att jag inte kan uppdatera på några dagar. Lägg till mig istället ni som inte lagt till mig, så att ni inte tappar bort mig. Puss :*
2009-08-27 - 08:16:31
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan nog behöva en data fri helg, eller vad tror du? Ha det så kul KRAM Mamma

2009-08-27 @ 08:51:07
URL: http://nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0