Utforskare och påskharar!

Det blev till att cykla en sväng med Sara idag..
Vi cyklade först en sväng till ljungsjön, satt där och pratade,
sen utforskade vi skogen runt ljungsjön, massor av myror på benen. :( haha
Sen cyklade vi bort mot familjen Hjelm, fast längre bort, och sen vände vi, 
cyklade ner till skolan, och sen upp till den gatan Nathalie bor på.
Jag sms:ade Nathalie, och frågade om hon var hos sin mamma, och det var hon.
Jag sa att hon skulle gå ut och titta till höger, men hon ville inte det, för hon trodde jag drev med henne,
så jag och Sara gick och knackade på hennes fönster, men hon blev inte så rädd, mer chockad isåfall. ;)
Där satt/stod vi och pratade med henne en ganska lång stund , men hon satt mest och skrattade. ;p
Tack för idag, Sara, och Nathalie, ni gjorde min dag! :)<3

Nu sitter jag och äter glass och tittar på Brottskod försvunnen, riktigt spännande! 





2009-04-12 - 22:28:10
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0