Underbart väder!

Idag när jag kom hem från skolan, så fikade jag och mamma lite, och sen pluggade jag tills pappa kom hem.
Ska ha NO prov imorgon, får hoppas det går bra. (a) Ska plugga lite mer på Eget Arbete imorgon också.
När pappa kom hem, så åkte vi till Sol och red. Vi red ut, och pappa fotade oss. Men photoshop funkar inte, så bilderna kommer inte innan jag har fått i ordning på det. Behöver inte redigera, men måste fixa lite ändå. :)

Nu sitter jag här har precis duschat, och nu pluggar lite, men tittar mest på Andra Avenyn, det är så sjukt bra! 
Men nu måste jag titta vidare, och sen ska jag sova. 

btw, bilderna kommer så fort Ps funkar! :)
2009-04-28 - 21:15:22
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0