Sommaren kommer !

Jag sov typ till halv 1 idag, (a) SKÖNT!
Sen så gjorde vi lite kycklingsallad, och satte oss ute i solen och åt det.  SOMMAR!
Och tills nu, så har jag suttit ute i solen, jätte varmt och skönt!
Ikväll ska vi ha kalas för mamma, så jag ska hjälpa henne lite nu! :)

Imorgon åker jag med Emma och Pappa på tävling, nere i Hässleholm.
Jag blir väl fotograf och hästskötare kan jag tänka mig. ;p
Lycka till Emma, eller aa.. Alla som ska vara med! 

Jag har inget mer att skriva just nu, så nu går jag ner och hjälper mamma,
kanske uppdaterar senare!

Dagens Outfit:
Bikini, shorts! - ingen bild på det ,! 

Det kanske kommer en bild på vad jag ska ha på mig ikväll , men det är inte säkert! :)
2009-04-17 - 15:50:00
Allmänt - 1 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: miranda

snygg blogg du har =) Gillar trädet på bakgrunden!!



Ha en bra dag ^^

2009-04-18 @ 12:21:31
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0