Shopping för hela slanten!

Jag har inte hunnit skriva här innan idag, haft fullt upp.. Men nu, nu så har jag tid!
Dagen började med att jag låg kvar lite i sängen, innan jag gick upp och åt lite frukost.
Sen så fixade jag lite på mitt rum, jag och mamma gjorde upp om pengar och sånt.
Sen vid kvart över 12 ungefär, så gick vi över till mormor och morfar, för att äta lunch.
Där fick vi Tupp, potatis och sås, och till efterrätt blev det jordgubbskräm. GOTT!
Sen så gick jag hem, fixade mig lite, och sen åkte jag och mamma ner till Halmstad. 
Vi gick runt i lite olika affärer, och jag hittade ett par skor, som jag la undan, ifall jag skulle hitta några andra,
och sen hittade jag ett par andra, så fick beslutsångest, vilket jag får väldigt ofta, men jag valde det andra paret.
Ett par gråa tygskor. Sen gick vi till Gina Tricot, där jag hittade en massa fina kläder.
Det var sjukt lång kö, men till slut kom vi fram, och allting utom en tunika blev bra!
Vi skulle gå och lägga på mer pengar på bilen, och när vi kom dit så stod det en gubbe en bit bort, och så började han gå mot oss!
Tilda: mamma, går han mot oss?
mamma vänder huvudet och tittar!
Gubben: Jag har en hel timma kvar på biljetten, så ni kan få den!
Något sånt sa han.. men jag tyckte han sa att våran biljett hade gått ut, att vi hade stått där mer än en timma. x)

Sen gick vi och letade upp något som mamma skulle ha på sig i morgon (hon och pappa ska på någon konsert)
Och när vi hade hittat allt som vi skulle ha, så skulle vi köpa glass, men det var så lång kö, så vi gick till McDonalds och köpte McFlurry.. När vi kom ut från McDonalds, så var det ingen kö alls. -.-

Vi körde hem, eller, mamma körde mig till pappas jobb, för vi skulle fixa present till mamma.
Hon fyller år i morgon.. Jag kan inte skriva här, vad det var vi köpte, för då kanske hon läser det. ;)
Men jag skriver det i morgon!

Idag köpte jag :
Ett par grå tyg skor.
Ljusa Jeans-leggings.
En vit fin-klänning.
En vintervit kofta.
En röd/rosa kofta.
Massor av örhängen.
Vitt pannband.

Och nu var mina barnbidrags pengar borta! :( hahahahha!

Nu ska jag, mamma och pappa ut och gå med hunden, och självklart så ska kameran med, så det kanske kommer lite bilder sen!

Vi kanske ska boka resan till Turkiet ikväll också.. Det vill jag, för jag vill vara säker på att det blir något!
Förmodligen blir det första veckan i Juni!

puss,
2009-04-15 - 20:08:24
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0