Raketer!

Så, nu var påsk-raketerna borta. Väldigt fina var dom!
Tog lite kort, blev typ inga bra, men ni får en bild här ändå! :)

Dom som är här är: Mamma, pappa, jag, Mats, Susanne, Nelly, Peter, Madde, Malin, Elina, Nettan, Johan, Hampus, Noel och Amanda!

Amanda ligger just nu och sover, noel sitter framför tv:n och lyssnar på när Johan, pappa och Mats sjunger Abba sinstar.
Dom andra vuxna sitter där nere, spelar något spel tror jag. Elina sitter och lyssnar på dom, och det gör nog även Malin, fast båda halvsover nog, ;) Och Nelly gör nog ingenting mer än att sms:a just nu. 
Vi har tittar på tv, vart "Barnvakter". (sprungit runt och lekt kurra gömma, och försökt få små barnen trötta.. Men dom har så sjukt mycket energi, så vi lyckades inte så jätte bra, men dom tyckte det var kul iaf) vi har också spelat massor av playstation, Eye Toy och Guitar Hero. Men nu ska jag se om Nelly, Elina och Malin vill hitta på något, eller i alla fall så ska jag sociala mig med dom! Det låter inte jätte bra när dom sjunger, tre 'gubbar' som sjunger sinstar. ;p   *huvudvärk*  ;$      

Och igen, Glad påsk!

Tror inte min besöksräknare funkar, för jag vet flera som besökt mig, så Sara. N , om du ser detta, så kan du väl kommentera om du vet varför den inte funkar, eller vad som hänt.. Om du inte vet så behöver du inte kommentera, inte om det i alla fall , men alla kan ju kommentera.. Mer än gärna! ;) 


2009-04-11 - 23:53:03
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0