Långfredag!

Jaha, idag var det långfredag.. Jag kom upp levande, men jag sov inte så jätte många timmar i natt.
Jag åt lite frukost, och sen slingade jag håret, hjälpte även mamma att slinga hennes hår..
Mitt resultat blev la helt okej, syns inte så mycket, men blev i alla fall inte dåligt!
Sen så fixade jag lite på mitt rum, som jag inte kommer få ha på hela helgen! 
Men det ska nog gå bra att sova i soffan också. ;)
Sen fixade jag mig, och jag hade problem med hur jag skulla ha håret, så jag gjorde något lite enkelt, som passade bra till "Dagens Outfit" förövrigt, som ni ser på bilderna. (Förlåt hur jag ser ut, men tog bara några snabba innan vi åkte, + att blixten kom i ansiktet) Mormor och Morfar kom fram, och gav mig 100 kr, och ett påskägg. TACK!
Vi åkte till Glommen, för att äta påsklunch hos Farmor och Farfar. Det var gott!
Jag och Sara, gick ner till hamnen, och satt och pratade om allt och inget, bestämde också att vi kanske ska till Varberg på onsdag, hoppas! Skulle vara riktigt riktigt roligt, eftersom jag inte träffar henne så ofta. 
Och om du ser detta Sara, så kan jag bara säga att jag inte får upp mina mejl, :(
Jag fick även 100 kr, och en stor choklad-kanin av dom. TACK!
Sen åkte vi hem, och jag städa mitt rum. klart! Storstädade!
När jag stod där och städade, nästan helt klar, så ser jag att någon går på gräsmattan, och tänker ropa något i stil med "Mamma, kan du hjälpa mig lite". Men precis innan jag tänkte ropa det, så såg jag att det var Mats, Susanne och Nelly, så det var väl tur att jag inte ropade. (a)  Hahahaha! 
Hela kvällen har gått åt till att sitta och prata och skratta och vara social med familjen johansson och familjen Gard. 
Nu sitter jag och Nelly och spelar Guitar Hero, trevligt. Bara det att Nelly har gett sig fan på att klara en låt, och den spelas om och om igen, och det låter som den låten som dom spelar i Greveholm när 'Mormor' är och hälsar på. Men nu klarade hon den, och hon blev glad!

Imorgon blir det massor av gester, även några stycken i min ålder, väldigt trevligt! :D







Dagens Outfit: 



2009-04-10 - 23:16:06
Allmänt - 3 Kommentarer


Kommentarer
Postat av: den där sara!

okej, jag skickar bilderna igen :D

hah

fin var/är du pusss1!! <3

älskipälski!

2009-04-12 @ 14:08:43
URL: http://fyrapinglor.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, jag skickar bilderna igen :D

hah

fin var/är du pusss1!! <3

älskipälski!

2009-04-12 @ 14:12:53
Postat av: Petra

åh vilka fina skor, vart har du köpt dom?:)

2009-04-18 @ 00:22:15
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0