Jag älskar vädret!

Jag vaknade ganska sent även idag, typ halv 11. 
Gick upp och åt frukost, tog på mig en klänning, och gick ut och satte mig i solen.
Det var lite kallare idag, men solen värmer nu, riktigt skönt!
Ska sitta ute ända tills vi ska äta, om vi inte äter ute också, 
och sen i eftermiddag så ska jag nog vara med Nathalie, mysigt! :)

Kusin, om du ser detta, så kan du väl typ, skicka sms/kommentera eller något..
Kan du på onsdag, åka till varberg asså? :) 
Måste veta, ;)
puss, <3


Här kommer lite bilder som jag tog precis:
Ebbot ligger också på altanen och solar. Han har börjat vara lös där, och man kan till och med lämna honom själv, utan att han går iväg, eller rättare sagt, springer iväg. Hoppas han kan vara lös där hela sommaren, hade varit skönt! :)
2009-04-13 - 13:01:31
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0