Hipp Hipp Hurra!

Nu har vi firat mamma, och pappa har åkt till jobbet.
Klockan är halv 8, och jag har varit uppe en timma, men är inte så trött faktiskt! :)
Pappa väckte mig innan han gick ut med Ebbot, och jag klädde på mig och fixade allt.
Jag gjorde frukost till mamma, och fixade lite i köket.
Pappa kom hem, med hunden och cykeln (som vi hade köpt till mamma).
Vi ställde den i köket, och gick upp och sjöng för mamma!
Hon ville ha sin frukost nere i köket, så det fick hon. 
Jag hade skrivit en lapp, om att jag skulle ta med henne ut på en picknick om hon gillade hennes nya cykeln.
Det var först när hon läste den lappen, som hon tittade sig om och såg cykeln som hade stått framför henne hela tiden. x)
Men hon blev i alla fall väldigt glad, så vi ska ut och provcykla den senare, tror det blir en "lunch-picknick".
Nu ska jag färga mammas hår, och sen sätta mig vid tv:n och äta lite frukost.
Sen blir det antagligen en lång cykelrunda (eller, vi får se hur lång), och sen i eftermiddag ska jag rida Sol.
Ikväll är jag och Emma ensamma hemma, men Carran kommer hit, så jag och Emma ska laga förrätt, varmrätt och efterrätt! :)

Skriver minst ett inlägg till idag!

GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA, HOPPAS DU GILLAR CYKELN, OCH ATT DEN BLIR BRA! <3


2009-04-16 - 07:35:18
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0