Godnatt ! :*

Jaha, idag har inte hänt så mycket .. ganska skön dag i skolan, gjorde typ inget på svenskan och matten, för på svenskan så var jag och Sofie nere i byn, och köpte smink till klassen, som vi ska ha i våran film. Vi gick först till Panduro, och sen till Gekås.. Men så hittade vi inget, men tillslut hittade vi, och när vi kom till baka till skolan, så hade det gått 1 timma och 20 min, och lektionen var slut! På matten hade vi ingen lärare, och kunde inte göra så mycket, så vi satt mest och pratade!
Hade spanska sista lektionen, och vi hade prov. Det gick nog sådär, men ska fortsätta lite på det imorgon, för hann inte klart, så sa hon att vi fick fortsätta imorgon på någon rast! Får la se hur det går. :)
När jag kom hem, så fikade jag.. Och sockarbullar är bland den bästa fikan som finns. (a)
Sen åkte jag och pappa till stallet och mockade, för Emma är sjuk, igen. Krya!
När vi kom hem, så åt vi tacos! Mamma jobbar natten, så det är ganska tyst i huset, och framför allt mörkt! 
Mysigare när hela familjen är hemma tkr jag , (a)
Skulle ridit Sol idag, men Clara (Har kommit på att hon inte stavas Klara, utan Clara) hade spytt hela natten, och jag kände inte för att träffa dom då, för att ligga och spy, det är det minsta jag vill!
Imon anmäler Ulrika mig till "tävlingen" på söndag, så vi får hoppas att hon inte krånglar på lördag. :)
Lycka till HKRK:s  div I , Dressyr, på Lördag! Kanske kommer och tittar, men får se om jag hinner, ska nämligen rida två hästar själv!

Det är bara 1 månad och 1 vecka kvar till turkieeeeet! :D  Längtar snart ihjäl mig! 

Har precis duschat, och nu ska jag sova, för jag är trött! 
Godnatt,
2009-04-23 - 21:41:16
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0