Glad påsk sötisar!

Jag vaknade i soffan idag, klockan 10. Fick sovmorgon, men fick också äta det sista själv!
Men när jag hade ätit, så bytade jag om till ridkläder, och jag och Nelly åkte till Putte.
Vi borstade han rätt länge, och sen red vi upp i skogen och klättrade och lite sånt!
Sen när vi kom tillbaka, gjorde vi i ordning honom, och så gick jag ut och tog kort på Skilla.
Sen släppte vi ut Putte, och jag tog kort på honom också!
När vi var klara så kom pappa och hämtade oss, och vi åkte hem och satte oss ute i solen och solade lite.
Efter ca en halvtimma så åt vi tacopaj, och sen satte vi oss i solen igen.
När vi satt där, så ropade pappa: Tilda, du har besök!
Så gick jag och titta vem detta kunde vara, och när jag kom runt huset, så såg jag att Ulrika, David och Sol stod där.
Dom hade gått hit med Sol, för att hämta Klara, som var hos Nova (våran granne typ).
Sen så kom dom tillbaka, med Klara på Sol's rygg. Så söta! 
Sen spelade jag, pappa, Mats och Nelly Kubb. Inga kommentarer om hur det gick! x) GRATTIS kan jag bara säga ;)
Nu sitter jag här, och skriver, medans Nelly spelar Guitar Hero.
Snart kommer folket, (ska ha massa gäster) så jag kanske borde gå och duscha nu!

Och som rubriken säger : GLAD PÅSK, och hejdå! 






2009-04-11 - 16:45:48
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0