Full fart hela dagen!

Ja, jag har haft fullt upp hela dagen, men det har bara varit kul.
Vaknade halv 8 idag, och gick upp och åt frukost, sen åkte jag och mamma till Putte.
Gjorde i ordning honom, och red ut en långrunda med Maria och Mamma.. Fast mamma gick!
Vi red över 154:an, (vägen) och sen upp i den skogen, och det gick bra!
Putte tyckte nog det var kul att komma ut någon annan stans, och det tyckte jag med!
Den rundan blir det nog mer gånger. När vi kom tillbaka, så gjorde jag i ordning honom, och han var svettig. x) 
Sen när jag kom hem, så åt jag, och sen var det iväg till nästa stall!
Skulle rida lektion för Paulina, och tiden blev perfekt.
Först red vi Dressyr, och det gick faktiskt bra, gjorde det gamla vanliga, + sänka mer , och skänkelvikningar!
Sen hoppade jag lite i slutet, gjorde på ett annat sätt, (inte själva hoppningen, men hur jag red mot hindret)
och det funkade jätte bra på Sol, fast det gick lite fort, ;p
Sen var det klart, och jag gick upp till stallet, och mamma kom och hämtade mig när jag var klar!
Det var så varmt, och jag blev skitsvettig. När jag red Putte, så red jag med dubbla sockar + underställ, och jacka!
Men när jag kom till stallet hos Sol, så var det skitvarmt, så jag slängde av understället, sockarna och jackan.. Och blev ändå skit varm när jag red, men det är ett vårtecken som man älskar! :D
När vi kom hem, så gick vi till mormor och morfar, och fikade. Mormor hade bakat massa kakor, och det var jätte gott! :)
I eftermiddag, så har jag bara fotat lite hos mormor och morfar, och sen har jag suttit ute och läst, jag läser en jätte bra bok nu : 14 år tillsalu!   --> LÄS DEN!
Nu ska jag ut och cykla med Sofie,<3  kanske uppdaterar senare. ;)

Nu har jag varit ute och cyklat med min älskade vän, hon är bäst! <3
Vi snackade väldigt mycket, om allt! :)
Men nu är jag trött, så nu ska jag sova! 
Haft en bra början på lovet, och imorgon ska jag shoppa med mamma tror jag.. I halmstad eller varberg! :)
Skriver mer imorgon, godnatt! 

DÅLIGT KVALITÈ!

2009-04-14 - 18:58:01
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0