100 gånger snart !?

Idag efter skolan, så åkte jag hem och åt, sen åkte jag och mamma till HorseFarm och köpte nya ridvantar till mig!
Sen åkte vi och handlade, och sen körde mamma mig till stallet!
Jag gjorde i ordning Sol, och jag, Klara, Ulrika, Sol och Carisma gick ner till ridhuset där Alma var.
Allt gick bra, hon var lite svår idag bara, men annars gick allt bra, ända tills hon fick damp, och flög iväg,
så jag ramla av, hahaha! Jag landade på högerfoten, men vänsterfoten satt kvar i stigbygeln, men fick ur den sen.
Men det sägs ju att man inte är en riktig ryttare förräns man har ramlat av hundra gånger, så det är jag väl snart. (inte ^^)
Efter det, så gick det bra, fast hon var fortfarande lite knäpp .. Tror hon är brunstig! 
Hoppas det går bra på torsdag, för isåfall är jag med på Söndag! :)

Imorgon ska jag kanske till Gekås, om Sofie vill, och sen kanske jag rider Putte! :)

Godnatt, 
2009-04-21 - 21:15:06
Allmänt - 0 Kommentarer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0